Olen uusi täällä. Ihan uusi. Rekisteröidyin vasta muutama sekuntti sitten.

Olen kipeä. Tai no, mulla oli kuumetta aamulla 37.6, nyt ei ole sitäkään. Allergia. Pahuksen kevät. Tykkään keväästä paljon, mutta en silti ollenkaan. On mahtava ja ihana tunne herätä, kun huomaa auringon paistavan, niin että se oikein lämmittää, ja puihin tulee lehtiä. On kiva katsella kun lumet sulaa. On kiva kun tulee toukokuu ja koulut loppuu. Mutta silti, keväisin mulle tulee pahimman laatuinen allergia. Nuhaa, silmät turpoo että vuotaa, tuntuu kun kurkku turpois kiinni eikä henki aina kulje. Mun täytyis mennä johonkin allergiatestiin kai, mutta en jaksa. En jaksa mennä sairaalaan, missä ne sitten ottaa verikokeita. Mulla on pahimmanlaatuinen piikkikammo. Kaikki piikit oksettaa mua. Pelottaa. Muistan, kun joskus pienenä multa otettiin verikoetta, ja ne hämäs mua sillä, että mun piti katsoa johonkin tauluun, ja sit ne otti sen. Iski piikin tohon käteen, imi monta sellasta pientä purkkia verta, laitto tohon jonkun laastarin ja kilteimmät ja kivoimmat tädit anto ehkä kiiltokuvan. Muistan kuinka hienoo oli saada sellanen pahvinen loota käteen, ja kattoo silmät ymmyrkäisinä sitä hoitajaa joka lässytti: "Saat itse valita yhden pikku kiiltokuvan täältä, kun olit niin reipas!"

Kaikella kanssa sairaalat ja terveyslaitokset yrittää lapsia palkita niiden reippaudesta. Mun siskon tyttö oli just kita ja nielurisa leikkauksessa, ja nyt niiden jääkaapin ovessa on: "Reippausdiplomi", minkä se sai, kun se oli niin hyvin. No totta kai se oli hyvin siellä, sehän nukutettiin! Sit kun se heräs, ne lähti kotiin. Eli mistä syystä lapset saa noita diplomeita?

Jauhan typerää asiaa, mutta se alko mua totisesti mietityttään. Miksi ne saa reippausdiplomit? Kun mä olin kitarisaleikkauksessa, en saanu sieltä mitään muuta mukaani kun älyttömääkin älyttömämmän kurkkukivun ja kahden viikon poissa olon koulusta. Kuvitellaankohan sairaalassa nykyään, että lapsi paranis nopeempaa, jos se sais mukaansa tulostetun paperilappusen? Ehkä. Nojoo, mutta onhan ne oikeestaan ihan kivat ne diplomit, ja hyväähän ne sairaalat vaan tarkottaa. Aivan. Just niin.

Väsyttäää. Kuuntelen just Avril Lavignen Slippen Awaytä.

Na na, na na na, na na
I miss you, miss you so bad
I don't forget you, oh it's so sad
I hope you can hear me
I remember it clearly

The day you slipped away
Was the day I found it won't be the same
Ooooh...

Ulkona sato tänään lunta. Mutta se suli heti pois. Hyvä niin, koska mä haluan nauttia täysin rinnoin tulevasta kesästä, enkä tietääkseni halua lunta sotkemaan asioita. Eikä siellä enää ole niin ihanan kesäisen lämmin niinkuin viikko sitten. Nyt siellä on vaivaset +8 astetta. Välillä sataa vettä, välillä lunta, välillä paistaa aurinko. Ota siitä sekasotkusta selvää, milloin kesä tulee. Oikeastaan vois kuvitella että TALVI tekis tuloaan. No ei, puiden  lehdet on kyllä vihreitä eikä kauniita ruskeanoranssipunasia. Siinä oli yks hyvä puoli syksyssäkin. SYksy on vähän kun taulu, johon on vaan roiskittu eri sävyjä. Vihreää, punaista, keltaista, ruskeaa..

Tähän loppuun napsasin irc-galleriasta tällasen kyselyn tänne:

PARAS HP-HENKILÖ: Sirius
PARAS HP-PARITUS: H/G, jos Kelmit lasketaan mukaan niin L/J
ASUN... Se jää arvoitukseksi.
VIHAAN... Piikkejä kaikissa muodoissa. Sekä valehtelijoita.
RAKASTAN...  Ystäviä, perhettä.                                                                                                                              
PELKÄÄN... Piikkejä kaikissa muodoissa.
KERÄILEN... Hyviä fantasiakirjoja. Paljon ystäviä.
LAUANTAI-ILTAISIN MINÄ... Olen koneella.
HOROSKOOPPIMERKKINI: Kauris
KIINALAINEN HOROSKOOPPINI: Rotta kai
MSN-, YAHOO-, TMS. MESSENGERIN NIC: m-are
ENSIMMÄISEKSI AAMULLA MINÄ...Herään
VIIME KESÄNÄ MINÄ... Olin mökillä.
ENSI KESÄNÄ AION... Nähdä Mallan ja Raijan <3                                                  RAKASTAN KESÄSSÄ... Hyviä ilmoja.                                                                                 RAKASTAN TALVESSA... Joulua <3
JOULULAHJATOIVEITANI: Uus kännykkä.                                SYNTYMÄPÄIVÄLAHJATOIVEITANI: En tiiä, ehkä joku cd. Synttärit on päivää ennen 24.12, joten..
TODISTUKSENI KESKIARVO: Jouluna 7.6, katotaan miten keväällä.
TAVOITENUMERONI ENSI TODISTUKSEEN: 8.2¨                                               
KAVEREIDENI LUKUMÄÄRÄ: Tosi paljon.
YSTÄVIENI LUKUMÄÄRÄ: 10.
JOS SAISIN 100 MILJ. EUROA, EIKÄ SIITÄ SAISI LAHJOITTAA YHTÄÄN MINNEKÄÄN, MINÄ... Lähtisin lomalle, ostasin kaikkee.
OMINAISUUS JOTA VIHAAN IHMISESSÄ: Sarkasmi.
KIELET, JOITA OSAAN SUJUVASTI: Suomi.
KIELET, JOITA OSAAN VÄLTTÄVÄSTI: Englanti.
HALUAISIN OPPIA... Ai mitä kieliä? Ruotsia ainakin, Saksaa.
PERVOIN UNENI... Niitä ei edes taida olla.                                                                            T
ÄSSÄ KYSELYSSÄ MINUA ÄRSYTTI.. Ei mikään.

Näkemiin.